Online marketing

Visit Delft

Website (delft.com)

Het aantal unieke bezoekers van de consumentenwebsite is in 2023 met 30% gestegen naar ruim 314.000. Gemiddeld bezoeken maandelijks ruim 26.000 mensen de website. Het totaal aantal paginaweergaven is 1,2 miljoen.

Social media

  • Facebook: 20.979 volgers / bereik 2.388.063 (+39% t.o.v. 2022)
  • Instagram: 11.047 volgers / bereik 643.208 (+350% t.o.v. 2022)
  • LinkedIn: 698 volgers / bereik 69.421 (+43% t.o.v. 2022)

Digitale consumentennieuwsbrief

  • Nieuwsbrief op relevante momenten in het jaar
  • 5.041 abonnees (+ 90% t.o.v. 2022)
  • Gemiddelde open-rate 39%, gemiddelde click-rate 6%

UITagenda Delft

Website (uitagendadelft.com)

Het aantal unieke bezoekers van de online UITagenda is in 2023 met 300% gestegen naar 202.600. Gemiddeld bezoeken maandelijks bijna 17.000 mensen de website. Het totaal aantal paginaweergaven is 782 duizend.

Social media

  • Facebook: 2.112 volgers / bereik 760.901 (+300% t.o.v. 2022)
  • Instagram: 3.584 volgers /  bereik 630.392 (+500% t.o.v. 2022)
Lichtjesavond in het Museum Prinsenhof Delft voor Delft Fringe Festival