Online marketing
Visit Delft
Website (delft.com)
Het aantal unieke bezoekers van de consumentenwebsite is in 2023 met 30% gestegen naar ruim 314.000. Gemiddeld bezoeken maandelijks ruim 26.000 mensen de website. Het totaal aantal paginaweergaven is 1,2 miljoen.
Social media
- Facebook: 20.979 volgers / bereik 2.388.063 (+39% t.o.v. 2022)
- Instagram: 11.047 volgers / bereik 643.208 (+350% t.o.v. 2022)
- LinkedIn: 698 volgers / bereik 69.421 (+43% t.o.v. 2022)
Digitale consumentennieuwsbrief
- Nieuwsbrief op relevante momenten in het jaar
- 5.041 abonnees (+ 90% t.o.v. 2022)
- Gemiddelde open-rate 39%, gemiddelde click-rate 6%
UITagenda Delft
Website (uitagendadelft.com)
Het aantal unieke bezoekers van de online UITagenda is in 2023 met 300% gestegen naar 202.600. Gemiddeld bezoeken maandelijks bijna 17.000 mensen de website. Het totaal aantal paginaweergaven is 782 duizend.
Social media
- Facebook: 2.112 volgers / bereik 760.901 (+300% t.o.v. 2022)
- Instagram: 3.584 volgers / bereik 630.392 (+500% t.o.v. 2022)