SCMD (Stichting Centrum Management Delft) en BOB (Bestuurlijk Overleg Binnenstad) hebben de handen ineengeslagen met Delft Marketing om de marketing van de binnenstad van Delft naar een hoger niveau te tillen. Deze samenwerking richt zich op het versterken van de aantrekkingskracht van het stadscentrum, met name als het gaat om winkelen, borrelen en dineren.
Delft Marketing is gevraagd om een uitgebreide marketingstrategie te ontwikkelen en uit te voeren. Een van de eerste initiatieven is de lancering van een nieuwe website die speciaal is ontworpen om bezoekers te informeren en te inspireren over de diverse winkel- en horecamogelijkheden in de binnenstad van Delft. Deze website is donderdag 26 september in het bijzijn van circa 25 ondernemers gelanceerd.
De website hartjedelft.nl is het online startpunt voor alles wat de binnenstad te bieden heeft, van unieke boetiekjes tot alledaagse winkels en van gezellige cafés tot hoogwaardige restaurants. De komende periode zal er gewerkt worden aan verdere optimalisering en interactief maken van de website.
Voor de website en alle andere uitingen is een eigen huisstijl ontworpen. Fris, eigentijds en echt Delfts.
Hartje Delft zal ook prominent aanwezig zijn op diverse sociale mediakanalen zoals Instagram en TikTok. Dit initiatief is met name gericht op het bereiken van nieuwe en jongere doelgroepen, die belangrijk zijn voor de levendigheid en dynamiek van de stad. Door regelmatig aantrekkelijke en relevante content te delen, wil Delft Marketing de betrokkenheid en interesse van deze doelgroepen vergroten en hen aansporen tot een bezoek aan de binnenstad.
Volg ons op instagram en TikTok om te zien wat we doen. En heb jij ook interesse dat we bij jou langskomen, of heb je een leuke winactie of presale die we mogen delen? Laat het ons weten. De kracht van het succes van deze strategie zit hem in het samen doen!
Bekijk hier de presentatie van 26 september!